HAUR ESKOLA

nerea telleria
Nerea Telleria

Nerea Telleria Insausti. Haur Hezkuntzako gradua Heziketa Bereziko espezialitatearekin (EHU-n) eta Lehen Hezkuntzako gradua (Mondragon Unibertsitatean) bukatu ondoren, lan desberdinetan jardun eta gero 2020an hasi zen Beasaingo ikastolan lanean.

leire ezkerra
Leire Ezkerra. Haur Eskola

2013an Hasi zen lanean Beasaingo Ikastolan.Haur Hezkuntzako goi- mailako heziketa zikloa burutu zuen Oianguren Institutuan. Emmi Pikler eta Pikler Loczyren ekarpenetan formatua. Beasaingo Ikastolako ikasle ohia da.

ester rey
Ester Rey. Haur Eskola

2012an Hasi zen lanean Beasaingo Ikastolan . Haur Hezkuntzako goi-mailako teknikaria Oianguren Institutuan. Zeinu hizkuntzan, ipuin kontaketan, eta psikomotrizitatean formatua.

aitor castilla
Aitor Castilla. Haur Eskola

2010ean hasi zen lanean Beasaingo Ikastolan. Haur Hezkuntzako goi- mailako heziketa zikloa burutu zuen Oianguren Institutuan.

nora ortega

2008an hasi zen lanean Beasaingo Ikastolan. Teknikari Espezialista eta Teknikari laguntzaile tituluak dauzka. Haur Hezkuntzako Goi mailako Ikasketak. Haurren psikologian formatua.

14.fw.png2.fw.png9.fw.png11.fw.png15.fw.png6.fw.png12.fw.png3.fw.png5.fw.png4.fw.png1.fw.png7.fw.png10.fw.png8.fw.png13.fw.png