Langileak

LAN-TALDEA

Beasaingo Ikastolako lan-talea Andramendi kooperatibaren erronka estrategikoekin lerrokatua dugu. Mondragon Unibertsitateak bultzatutako Bateratzen eta Baterhazi plataformez baliatuz, lan-taldearen konpromisoak ikaslea du ardatz, eta horrekin Hezkuntz Proiektu berritzailea sustatu dugu, Euskal Herriko Ikastolen Marko Pedagogikoan txertatuz.

Hezkuntz Proiektuaren berrikuntza eta kalitatea bermatzeko  lan-talde euskalduna, anitza, formatua, kohesionatua eta sortzailea osatu dugu.

2017-2020 ikasturteetarako Irakaskuntza Unibertsalaren parametroetan, DEI( Denei Erakusteko Ibilbideak) proiektua bultzatzen ari gara Berritzegune Nagusiko zuzendaritzapean.

Aurreko urteetako DEIko formakuntzaz gain, 2018-19an talde-lan kooperatiboari eta EHIko HPI lerroei lotu diogu gure formakuntza, ebaluaketa barne.

EHI eta Berritzeguneko formakuntzekin lotua, Ikastola osoko talde lana (0-16) biltzen da astero, etengabe, talde-lanean ikasleen jarraipena egiteko eta gure esperientziak partekatzeko, elkarri eraginez geure Hezkuntza Proiektua egokitzeko edota berritzeko, beti ere norabidea, kohesioa eta koherentzia bermatzeko.

Lan Taldea

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Inactive
Ioritz begue
Ioritz Begué

Beasaingo Ikastolako ikasle ohia naiz eta Pauso Berriak programako praktikak egin nituen Beasaingo Ikastolan 2019-20 ikasturtean, bai jangelan eta baita Haur Hezkuntzan ere. Gogotsu eta ilusioz beterik ekin nion esperientzia berri honi, eta lanean hasteko gogo izugarriz hasi nintzen.

Orain, aurretik izandako irakasleak lankide izatera pasako dira.

2020-21ean Haur Hezkuntzako irakasleen laguntzaile da.

igone
Igone Ruiz

2018-ko  ikasturtean hasita Beasaingo Ikastolan.

Ikastolako garbitzailea da.

Esperientzia haundikoa garbiketa eta jangela arloan.

oihane oregi
Oihane Oregi

2019an hasi zen lanean Beasaingo Ikastolan, bertan praktikak egin ondoren.

Haur-hezkuntzako goi-mailako heziketa zikloa burutu zuen Tolosako Inmakulada lanbide eskolan eta Haur Hezkuntzako gradua Donostiako magisteritza eskolan.

Haur eta gazteen aisialdiko begirale gisa jardun da.

Beasaingo Ikastolako ikasle ohia da.

irati otamendi
Irati Otamendi

"Irati Otamendi Justo: Lehen Hezkuntzan graduatua da 2019. urtean, eta Euskara Hezkuntza Tresna arloan espezializatua da. Aurretik ikastolan praktikak egin ondoren, 2019-2020. ikasturtean, Lan Mundurako Trantsizio Beka burutu zuen. Hezikidetzako ikastaro ezberdinetako formakuntza du, eta baita aisialdi arloko udalekuetako esperientzia ere. Gaur egun, HIPI lanetan ari da."

4.fw.png14.fw.png2.fw.png3.fw.png6.fw.png15.fw.png7.fw.png13.fw.png8.fw.png5.fw.png12.fw.png9.fw.png10.fw.png11.fw.png1.fw.png