• Kabitzen da mundua gure geletan, eta gure umeak mundura ateratzen dira gelatik.
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Askatasuna maite dugu, maitatzeak aske egiten gaituen bitartean.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Atsedena maite dugu, lana egin ostean; atsedena, adiskideen artean biltzeko.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Osatu nahi dugu Euskal Herria, osatuko gaituzten errealitateekin.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Atzo zen bihar eta gaur atzo zen, etorkizunean sinistea kontu.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Nortasunik aberatsena, besteena bere baitara biltzen dakienarena.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Garenak gara, beste batzuk gu ez bezalakoak direlako.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Ikasi nahiak egiten gaitu umilago, jakintzak sendoago.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Agurra da ongietorria eta Andramendi, Beasaingo Ikastolaren altzoa.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Poza piztu. Toki bat badugu denentzat, tarte bat beti.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Osasuntsu gara, bihotza eta burua konpasean eramaten baditugu.
  • Euskaltzale gara, urteko 365 egunetan
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Bihotzari entzuten diogu, bihotzaz pentsatzen.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Senez sortzen dugu, sorlanak zentzatzen gaitu.
oharra   covid 19    menua   irratia    argazkiak

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

cuidCUIDekin dugun HITZARMENAri esker HIZKUNTZ ESKOLAN MATRIKULATU BEHERAPENEKIN URRIAREN 23a bitarte.

Matrikulatu zaitez zuzenean eta ANDRAMENDI Kooperatitbako Beasaingo Ikastolako langile edo familiartekoa izateagatik, beherapena jaso ahal izango duzu. 16 urte baino gehiago edo aurten 16 urte betetzea da derrigorrezko baldintza bakarra.

MODU ERDI-PRESENTZIALEAN matrikulatzeko
ON-LINE FORMAKUNTZAN matrikulatzeko

Informazio gehiago...

Ikaslea dago gure hezkuntza proiektuaren erdian, baina ez da isolatuta bizi eta hezi daitekeen norbanakoa. Hainbat proiektu garatuz joan da Beasaingo Ikastola, pertsona-arteko harremanak zainduz, norbere nortasuna bultzatzeko helburuarekin. Horien artean, ikasle eta familien aniztasunari erreparatzen diona Kulturartekotasun planaren babesean. ANDRAMENDIK UNED-CUIDekin sinatu berri duen hitzarmenaz ari gara. Horri esker Beasaingo Ikastolako bazkideek, langileek, familiek eta ikasleek 16 hizkuntzetan bere jakintza-maila akreditatu ahal izango dute.

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

urria4Eguraldi txarrak azken orduko moldaketa batzuk eginaraztera behartu bagaitu ere, Kilometroak martxan daude,eta egitarau ofizialean datozen ekintza gehienak normaltasunez ari dira burutzen. Hementxe dauzkazue ikusgai bertako argazkiak:

Beasain:

-DBHko ikasleak egiten ari diren zirkuitoko ibilbidean giro ona da nagusi. Ikastola azpiko postuan gustura egon dira ikasleak erronkei aurre egiten!

-Loinazko San Martin plaza azpian, aldiz, arrakastatsua izaten ari da Potxin eta Patxin pailazoen emanaldia. Lehen saioa 11:00etan izan da, eta bigarrena 12:30ean

-Igartza jauregian, Elikagaien taupadak haurrentzako antzerkia egiten ari dira, Kaiku enpresaren babesarekin.

-Gernika pasealekuko frontoian Reala fundazioaren eskutik futbol tailerra eta ludoteka ere giro onean doaz

Lazkao:

-LH 5 eta 6ko ikasleentzako tailerrak giro onean ari dira burutzen

-Eidabe taldearen antzerki emanaldiak ere burutu dira Ikastolako kirol estalpean, Edepe fundazioaren babesarekin.

Ordizia:

-LH 3 eta 4ko ikasleentzako tailerrak ere arrakastatsuak izaten ari dira

-DBHko ikasleak egiten ari diren zirkuitoko ibilbidean ere giro ona da nagusi, eta ikasleak gustura ari dira erronkak egiten!

urria6   urria5   urria7
    urria8

urria2Iritsi da azkenean hainbeste aldiz itxaron dugun eguna, urriaren 3a, Kilometroen eguna!

Eguraldiak ez digu lagundu nahi izan, eta horrexegatik egitarauko ekintza batzuk bertan behera gelditu dira. Hala ere, eguraldi txarrari aurpegi ona jarri diogu hiru ikastolok, eta giro onean hasi dugu eguna!

Goizeko 9:00etan puntuan abiatu da Kilometroetako lekukoa Lazkaoko San Benito ikastolatik, ikasle, irakasle eta gurasoen babespean, Ordiziako Ekirrock taldekoek eta herriko joaldunek lagundurik. Orduerdian iritsi da Beasainera, eta bertan ere harrera zabala jaso du, izan ere, Beasaingo Andramendi Ikastolakoek giza katea egin baitute lekukoari ongi etorria egiteko! Herriko kaleak zeharkatu ostean, 10:00ak aldera sartu da lekukoa Ordizian, eta bertako herritarren babes zabalarekin 10:30ak inguruan iritsi da lekukoa helmugara: Jakintza ikastolara.

Ilusioz eta gogo handiz jarraituko dugu egunarekin, eta jendea ekitaldietan parte hartzera animatzen dugu! Goza ditzagun Kilometroak! Izan ere, batera, bagara, bat gara

urria1   urria3

2.fw.png1.fw.png6.fw.png3.fw.png8.fw.png9.fw.png15.fw.png7.fw.png4.fw.png11.fw.png5.fw.png13.fw.png14.fw.png12.fw.png10.fw.png