• Kabitzen da mundua gure geletan, eta gure umeak mundura ateratzen dira gelatik.
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Askatasuna maite dugu, maitatzeak aske egiten gaituen bitartean.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Atsedena maite dugu, lana egin ostean; atsedena, adiskideen artean biltzeko.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Osatu nahi dugu Euskal Herria, osatuko gaituzten errealitateekin.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Atzo zen bihar eta gaur atzo zen, etorkizunean sinistea kontu.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Nortasunik aberatsena, besteena bere baitara biltzen dakienarena.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Garenak gara, beste batzuk gu ez bezalakoak direlako.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Ikasi nahiak egiten gaitu umilago, jakintzak sendoago.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Agurra da ongietorria eta Andramendi, Beasaingo Ikastolaren altzoa.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Poza piztu. Toki bat badugu denentzat, tarte bat beti.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Osasuntsu gara, bihotza eta burua konpasean eramaten baditugu.
  • Euskaltzale gara, urteko 365 egunetan
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Bihotzari entzuten diogu, bihotzaz pentsatzen.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Senez sortzen dugu, sorlanak zentzatzen gaitu.
oharra   covid 19    menua   irratia    argazkiak

2020-21 ikasturtean DBH 4. mailako ikasleek In Europe School izeneko Europa mailako proiektuaren elkar trukean parte hartu dute gure historiari buruzko aipamen zailak lantzen dituen dokumentalararekin (Difficult history). EuroClio - European Association of History Educators Holandar elkarteak gidaturiko proiektu honek, unitate didaktiko zabal bat jarri du gure esku, eta Bosnia eta Serbiako gatazkek herrialde hauetan utzitako memoria historikoaren zailtasunak hausnartuz, gure historiari buruzko hainbat pasarte zail gaitzat duen dokumentala sortu dute ikasleek.

Gizarte eta ingeleseko ikasgaietan elkarkidetzan lan eginez, memoria historikoak azaleratzeko duen zailtasuna da dokumentalaren gaia. Andoni Sarriegi, Beasaingo memori historikoaren lan taldeko kidearekin elkarrizketa hitzartu zuten. Bere testigantza oinarritzat hartuz, frankistak gerra zibilean Beasaina sartu zirenetik gaur egunera memoria historikoak azaleratzeko izan dituen zailtasunak izan dira dokumentalaren haria. Behin dokumentala burututa, bideo dei bidez Amsterdango Alasca arte eskolako ikasleekin partekatu genuen. Bestalde, guk ere haien dokumentalak ikusteko aukera izan genuen eta elkarri iritziak eta galderak egiteko espazioa sortu genuen bideo dei batean.

Ikaragarri esperientzia aberasgarria izan da ikasleentzat eta EHIk ere praktika onen artean zabaldu du 2020-21 ikasturtean. Besteontzat ere oso interesgarria dela iruditzen zaigu.

Isil-gordeka prestatutako hitzak, bertsoak, kantuak, dantzak... dugun onena eman ondoren, nahi dugun onena jasotzeko eguna : gure ikasleak besarkatuz eta  hainbeste urteren ondoren elkarrekiko lotura gozatuz. Horixe opatu ziguten gure DBH 4ko ikasleek. Eta hauxe opatu nahi izan zien ikastolak: ezagutzen ditugula - batzuekin 16 urte haundi gozatu dugu-, maite ditugula eta noizbait, badakigula, beraiek zainduko gaituztela guk zaindu ditugun bezala. Euskal nortasunak, parekidetasunak, aniztasunak eta lurra maitatzeak elkarrengana lotuago sentiarazten gaituela, gizakoiago.

Mila esker gure gazteoi : hemen duzue zuen tokia,  gurekin garatu dadin zuen etorkizuna.

Beasaingo Ikastolako Haur Hezkuntzako ikasleak Idiazabalen izan dira. 2021-06-11

Patxi Bisquert Beasaingo Ikastolarra etorriko da ekainaren 10ean, 10:30etan Omburaren itzalaz eta euskal zinemagintzaz aritzera. DBH3-4ko ikasleekin egongo da.

pdfPatxi Biskert
 Omburaren itzalaz

Peru Madgalena idazlea Beasaingo Ikastolan izan zen atzo. HH5eko ikasleekin eta Lehen Hezkuntzako 2. mailako ikasleekin partekatu ditu ipuina, istorioak eta pasadizoak. Goiz-pasa ederra ! Mila esker Peru. Hurrengo liburura bitarte!

peru1   peru2    peru3

Zirimolak martxan du udako eskaintza. Ikastola batzuk eguneko udalekuen eskaintza zabaldu duzue, Eman Hegoak izenekoa (3-12 urte bitarteko umeentzat)

2.fw.png7.fw.png9.fw.png13.fw.png4.fw.png8.fw.png15.fw.png12.fw.png5.fw.png1.fw.png6.fw.png3.fw.png11.fw.png14.fw.png10.fw.png