elduainAURREZ-AURREKO HIZKUNTZ-ESKOLA, ELDUAIEN AKADEMIAREKIN

Beasaingo Ikastolako Lehen Hezkuntza eta DBHko ikasleek aurrez-aurre ikas dezakete ingelesa edo frantsesa eskola-orduz kanpo Ikastolan bertan ELDUAIEN Akademiaren bidez. Eta baitas bere adinari eta mailari dagozkion akreditazioak lortu ere.

Hori dena, 2014an BEASAINGO IKASTOLAk eta ELDUAIEN HIZKUNTZA ESKOLAk sinatutako hitzarmenari sinatu esker . Hitzarmen horren arabera, CAMBRIDGE ENGLISH LANGUAGE ASSESMENT ES098 Zentro Aztertzaile Baimendua da, 2014az geroztik eta Young Learners, KET, PET eta FCE for Schools azterketak ere egiteko aukera dute Ikastolan bertan .

Urte batzuetan udako hizkuntz-eskolak ere antolatzen dira ikasleriaren beharren arabera. Eta frantsea ere ikas daiteke aurrez-aurre, Ikastoletako geletan bertan.

Elduaien Hizkuntza Eskolak 40 urtetik gorako esperientzia Cambridge aztereketen inguruko irakaskuntzan.

ELEANITZ EHIkok Ikastolen proiektua da. Beasaingo Ikastolak Hizkuntz Trataera Bateratu proiektuaren barruan txertatzen du eleaniztasuna, beti ere euskarari indarrik kendu gabe.

Bestalde, Elduaien Hizkuntz eskolarekin sinatutako hitzarmenari esker, Beasaingo Ikastolan urtero A1,A2,B1 eta B2 mailetako azterketak burutzen dira, alegia, Young Learners test-etatik hasi eta First Certificate for Schools bitartekoak. KET, PET eta FCE for Schools deialdien informazioa aurretiaz jakinarazten da.

30 Bestalde, beste 16 hizkuntza ikasi eta akredita daitezke Andramendiko Hizkuntz-eskola bitartekari, ANDRAMENDI / UNED-CUID hitzarmenari esker.

9.fw.png8.fw.png6.fw.png2.fw.png11.fw.png15.fw.png3.fw.png7.fw.png10.fw.png5.fw.png14.fw.png1.fw.png4.fw.png13.fw.png12.fw.png