portada sarriegi1Arazoak puntualki eta ahal zen moduan konpontzen ziren. Etorri edo sortu ahala esan liteke. Aurreikuspenetarako ez zegoen denborarik.

Orduko andereñoez ere zerbait baino gehiago esan beharra dago. Umeei irakasteaz gainera, gelak garbitzetik hasi eta kuotak kobratzeraino edozer lan mota egin behar izaten zuten. Ez zegoen Zuzendaritzarik, ez zegoen Bulegorik eta bulegaririk, hitz gutxitan esateko, ez zegoen ezer. Gizarte Segurantza titulaturen batek edo bestek bakarrik zuen eta Laguntzaileek hori izaterik ez zutenez, Lagun Arok sortutako Aseguru berezi bat zuten gaixotasunetarako, baina Erretiro eta gisako aurrikuspenik gabe. Bestalde, denboraldi luzeegiz inolako Asegururik gabe lanean aritu ziren andereñoak ere ugari izan ziren21.

_______________________________________________________________________

21 Asko saiatu eta lehiatu ondoren, 2008ko urtarrilean lortu zuten garai hartako andereñoek eta irakasleek (titulatu zein laguntzaileek), beren lan‑urteak frogatuta, Espainiako Gizarte Segurantzak erretiroari begira urte haietako lana aitortu eta onartzea.

botoia1

16.fw.png4.fw.png7.fw.png9.fw.png3.fw.png8.fw.png6.fw.png2.fw.png11.fw.png12.fw.png14.fw.png15.fw.png13.fw.png1.fw.png10.fw.png5.fw.png