oharra   covid 19    menua   irratia    argazkiak

lur eta ametsAste honetan estreinatu da "Lur eta Amets, hau bai abentura!" saioa ETB1en. Biki bihurri hauek aurkeztuko duten familia lehiaketa astelehenetik ostegunera izango da ikusgai, 21:00etan.

Gauero, Lur eta Amets amonaren ganbaran elkartuko dira, ondoren eskainiko diren marrazki bizidunak aurkezteko. Atal bakoitzak egun bakoitzeko Euskal Herriko historiaren zati bat kontatuk du. Jarraian, lehiaketa egingo dute eguneko gonbidatuekin. Bi helduk eta bi umek ikusitako animaziozko kapituluaren inguruko galderak, jolasak, ekintzak eta probak gainditu beharko dituzte.

Hortaz, marrazki bizidunen atal bakoitzean landutako garai historikoa hobeto ezagutzeko honako probak egingo dituzte:

• Mimika: garai historikoarekin lotuta dagoen zerbait mimika bidez adierazi behako du taldeko partaide batek eta besteek asmatu.
  • Marrazketa: garai historikoarekin erlazionatutako objektu edo egoera bat marrazkien bidez adierazi beharko du taldeko partaide batek eta besteek asmatu.
  • Galderak: garai historikoarekin lotuta dauden galderei erantzun beharko diete partaideek.
  • Esamoldeak: kapituluan agertzen diren esaldi batzuk euskaraz beste modu batera nola esango liratekeen asmatu beharko dute partaideek.

Gogoan izan: historia ikasiz ondo pasatzeko aukera duzue astelehenetik ostegunera, 21:00etan ETB1en!

elduaienElduaien Hizkuntza Eskolaren eskutik, 2020-2021. ikasturtean ere, eskolaz kanpoko ordutegian ikastolan hizkuntzak ikasteko aukera izango da. Hori dela eta, ikasle berrien izen-emate epea irekita dagoela jakinarazten dizuegu.

Izena emateko idatzi E-mail hau spam roboten kontra babestuta dago. JavaScript aktibatuta izatea behar duzu hau ikusteko. helbidera edo deitu 943 59 40 53 telefonora.

Hizkuntza hauek ikasteko aukera izango da: ingelera LH3tik aurrera, eta frantsesa LH5etik aurrera.

Ikasturte berria, urriaren 1ean, osteguna, hasiko da hartu ditugun segurtasun eta osasun neurriekin

2021 ikasturtea

pdf2021 ikasturtea

udalekuak 20202020 UDAKO AISIALDIA

Ikastolen Elkarteko aisialdia proiektutik idazten dizuegu.

Koronabirusaren zabalkundearen ondorioz, Euskal Herri osoan ez-ohiko neurriak hartu behar izan dira. Ikastolen Elkarteko aisialdi taldeak ere neurri bereziak hartu ditu eta gauzatzen dituen zenbait egitasmoetan aldaketak egin behar izan ditu.

ORDUTEGIAK

- Goizeko 9etatik 13:00etara
- 9ak aurretik ludotekari behar bada, aztertuko da behar den ala ez eta zein prezio izango duen.

IZEN EMATEA

Hala ere, uztailean antolatzen dituen udalekuen izen-ematea zabalik jarraitzen du. Izen-ematea burutzeko bitartekoak www.aisialdia.eus web gunean aurkituko dituzue. MATRIKULATU klikatuz 2 aukera izango dituzue:

1.-ON-LINE matrikulatzeko aukera.

2.-Web gunetik matrikula fitxa jeitsi eta bete ondoren e-postaz E-mail hau spam roboten kontra babestuta dago. JavaScript aktibatuta izatea behar duzu hau ikusteko. helbidera bidali dezakezue.

Koronabirusak zabaltzen jarraitzen badu eta horren ondorioz Ikastolen Elkarteak udalekuak bertan behera uztea erabakiko balu, matrikula egiterakoan ordaindutako dirua itzuli egingo zaizue.

ANIMATU ETA UDALEKUETAN IZENA EMAN!